Senin, 23 November 2015

Pantas dan Mudah Sinusitis Pemulihan

Pantas dan Mudah Sinusitis Pemulihan

Sinusitis adalah keadaan perubatan yang paling cepat berkembang di Amerika Syarikat. Statistik mengatakan bahawa bilangan mereka yang mengalami keadaan ini adalah hampir 40 juta.

Yang benar-benar jumlah yang menakjubkan, terutama apabila anda menganggap bahawa itu hanyalah jumlah kes dilaporkan!

Selalunya, seseorang tidak pergi berjalan ke doktor setiap kali mereka mendapat serangan resdung. Saya tahu bahawa ia adalah benar dalam kes saya. Sebahagian besar serangan saya, saya bertahan sama seperti ia terbaik yang saya boleh, tahu bahawa tidak banyak yang doktor akan lakukan, selain memberitahu bahawa saya mempunyai resdung dan memberi saya satu lagi preskripsi mahal bahawa saya tidak benar-benar mahu mengambil.

Jadi ramai orang baru sahaja berputus asa dan memutuskan bahawa tidak ada harapan, tetapi, bergembira, kerana semua tidak hilang! Terdapat bukan sahaja adalah ubat bagi walaupun sinusitis kronik, tetapi ia mudah untuk mencapai!

Langkah pertama dalam merawat dan mengubati resdung sedang menilai dan menyusun semula diet anda. Jangan risau ini bukan sesuatu yang perlu kekal, tetapi ada makanan tertentu yang mewujudkan lebih banyak lendir dan apabila anda cuba untuk mendapatkan serangan resdung terkawal, lebih mukus adalah satu perkara yang sangat buruk.

Setelah anda mengenal pasti dan menggantikan makanan menyebabkan mukus daripada diet anda, anda mungkin akan mahu untuk menambah dalam vitamin utama dan beberapa mineral.

Vitamin C adalah rakan baru anda dalam pertempuran anda resdung. Vitamin C yang diketahui umum untuk membantu anda dengan selesema dengan memberikan sistem imun anda rangsangan, tetapi ia juga membantu jangkitan sinus kekalahan. Selain mengambil vitamin C, membubarkan 500 mg ke dalam air panas dan menggunakan penyelesaian untuk mengairi rongga sinus anda adalah sangat bermanfaat bagi mereka pesakit kronik di luar sana.

Vitamin A adalah nutrien yang sangat berharga yang membantu badan anda membina membran mukus yang sihat di dalam kedua-dua hidung dan tekak.

Anda boleh mendapatkan banyak nutrien penting ini dengan makan banyak sayur-sayuran berdaun hijau, seperti, kale, bayam, Collard dan sawi dan juga salad.

Selain membantu resdung anda Saya pasti anda boleh melihat bagaimana jenis ini diet akan memberi manfaat kepada kesihatan anda secara keseluruhan!

Artikel ini telah hampir tidak menyentuh permukaan ubat resdung yang akan menghapuskan keadaan ini dari hidup anda selama-lamanya. Anda berhak untuk mengetahui apa yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan kualiti hidup anda dan tidak perlu sinusitis lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar