Senin, 23 November 2015

Apakah Therapy kekutuban?

Apakah Therapy kekutuban?

Sesiapa sahaja yang memberi perhatian di sekolah tinggi kelas fizik memahami bahawa bumi itu sendiri benar-benar dikelilingi oleh medan magnet yang tidak jelas kepada kita sebagai manusia. Ia mempunyai kekutuban tertentu, dan mata yang berbeza tumpuan, semua yang memerlukan peralatan khusus yang sensitif terhadap medan magnet untuk memahami sepenuhnya.

Sama seperti bumi itu sendiri, badan manusia mempunyai lebih gerakan dan aktiviti yang berlaku di dalam di dalamnya daripada kebanyakan orang mempunyai penghargaan. Oleh itu, kami mempunyai bidang kita sendiri magnet tambahan fizikal, walaupun mereka jauh lebih lemah daripada yang biasanya kita kaitkan dengan planet. Namun, ia adalah mungkin untuk medan magnet badan manusia untuk menjadi tidak seimbang, dan orang-orang yang telah dilatih dalam terapi kekutuban memahami kepentingan untuk mengembalikan keseimbangan ini kepada keadaan semula jadi.

Sifat bidang itu sendiri, dan di mana ia dipercayai berasal tidak difahami sepenuhnya. Ia telah dipercayai untuk beberapa abad bahawa medan tenaga semula jadi seseorang boleh dipengaruhi dengan cara yang sangat mendalam oleh kerajaan emosi mereka. Dari ini, kita dapat menduga bahawa setiap kali seseorang itu bermasalah emosi, medan semulajadi tenaga yang mengelilingi mereka menjadi tidak stabil. Teori purba menegaskan bahawa beberapa masalah kesihatan yang negatif boleh timbul daripada kekurangan ini kira-kira.

Setiap kali sesi terapi kutub mula, pengamal mesti bermula dengan siasatan menyeluruh mengenai apa aspek kehidupan seseorang boleh menyebabkan mereka tekanan ini emosi. Oleh kerana ia mungkin tidak selalunya jelas bagi orang yang menjalani terapi, ahli terapi perlu peka kepada apa-apa yang boleh menyebabkan reaksi bawah sedar yang boleh memberi kesan kekutuban badan.

Langkah pertama untuk menjalani rawatan adalah untuk membetulkan perkara dalam kehidupan orang itu mereka jumlah menekankan. Ini boleh menjadi unsur-unsur kehidupan kerja mereka, atau ia boleh melibatkan perkara di rumah. Cara sama ada, pendedahan berterusan kepada apa sahaja rangsangan tekanan yang menyebabkan tindakan melampau emosi ini mesti dihapuskan. Menghapuskan punca awal adalah penting untuk kejayaan sesi rawatan. Namun begitu, bagaimanapun, masih ada perkara merawat ketidakseimbangan tenaga yang menjejaskan keupayaan badan untuk berurusan dengan jenis yang lebih kecil dengan tekanan.

Untuk ini, pengamal boleh melibatkan diri pesakit dalam beberapa jenis terapi fizikal. Tenaga magnet, seperti elektrik, tertakluk kepada kekonduksian tisu yang mengelilingi. Hasil, terapi fizikal yang menggalakkan sifat berubah-ubah longgar tisu semulajadi badan, dan menggalakkan pergerakan fleksibel boleh membantu meningkatkan aliran tenaga di seluruh bentuk semula jadi keseluruhan. Oleh itu, jumlah berlebihan regangan boleh diajar oleh pengajar terapi kekutuban. Mereka mungkin mengesyorkan bahawa pelanggan mereka melibatkan diri dalam jumlah yang terhad yoga sebagai satu cara untuk menggalakkan pembaharuan umum badan fizikal mereka.

Orang-orang yang menyerah diri untuk terapi kutub telah kembali melaporkan keputusan umumnya positif, dengan syarat mereka telah memberikan masa rawatan yang akan berkuat kuasa. Sebarang jenis rawatan fizikal bertujuan mengimbangkan sesuatu yang asasnya intrinsik sebagai medan semulajadi badan magnet jelas akan mengambil sedikit masa. Walaupun masih, ia tidak umum untuk orang ramai berasa sehingga 10 tahun lebih muda selepas memberi terapi kekutuban kursus sepenuh dan sewajarnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar