Senin, 23 November 2015

Mudah Sinusitis Pemulihan untuk kanak-kanak

Mudah Sinusitis Pemulihan untuk kanak-kanak

Tidak ada yang lebih buruk bagi ibu bapa daripada menonton anak anda mempunyai masalah untuk bernafas. Jika anda secara peribadi pernah mengalami resdung, perkara terakhir yang anda mahu lihat ialah salah satu daripada anak-anak anda mengalami resdung juga!

Sudah tentu, anda ingin mencari cara yang selamat untuk memberi anak anda sedikit kelegaan serta-merta. Ubat resdung semula jadi boleh melakukan ini untuk anda.

Berikut adalah beberapa langkah-langkah awal yang perlu dipertimbangkan jika anda curiga bahawa anak anda mengalami resdung.

Letakkan anak anda yang sedang mengalami kesesakan sinus di dalam bilik wap, menghidupkan mandi panas di, mengisi bilik mandi dengan wap dan tinggal di sana dengan anak anda, membenarkan beliau untuk bernafas untuk sekurang-kurangnya 10 hingga 15 minit; ini adalah untuk mengurangkan kesesakan hidung. Anda juga boleh meletakkan humidifier di dalam bilik tidur anak anda untuk meningkatkan jumlah kelembapan dan untuk mengekalkan kelembapan di dalam saluran hidung anak anda walaupun ketika mereka tidur.
Sediakan sup ayam panas untuknya. Stim panas yang berasal dari sup ayam panas akhirnya akan membantu membersihkan saluran hidung yang akan membenarkan dia untuk bernafas dgn tenang tanpa rasa tidak selesa kerana hidung yang tersumbat. Mana-mana sup dan teh akan lakukan selagi ia mengukus panas. Sesetengah pakar lebih suka mengesyorkan semangkuk air panas dengan titis Thyme minyak yang penting dan Eucalyptus. Anda hanya perlu memilih yang mana anda rasa adalah perlu untuk anak anda, selagi ia akan membantu beliau dengan resdung beliau.
Anda boleh menggunakan Saline titisan hidung untuk hidung tersumbat anak anda, ini adalah rawatan yang sangat lembut untuk kanak-kanak dan sinus bayi sensitif. Hanya memohon beberapa titik kepada setiap lubang hidung dalam kira-kira 2-3 kali sehari, titisan akan membolehkan kesesakan mukus untuk kurus dengan membenarkan ia untuk mengalirkan, dengan itu menyediakan anak anda beberapa keselesaan dan kelegaan.
Kanak-kanak mempunyai sinus sangat sensitif dan mereka cukup lemah, terutamanya selepas penyakit, pastikan untuk memohon ubat-ubatan ini perlahan-lahan dan jika boleh memerhatikan mereka kebanyakan masa. Jika anda melihat sebarang tanda-tanda ketabahan walaupun rawatan awal, sentiasa pastikan untuk berunding dengan pakar kanak-kanak anda dengan segera.

Ini hanya beberapa tips mudah untuk anda bermula, tetapi mereka tidak semua daripada banyak perkara yang boleh anda lakukan untuk anda kanak-kanak. Terdapat banyak ubat resdung semulajadi yang selamat dan berkesan yang boleh digunakan untuk kedua-dua orang dewasa dan juga kanak-kanak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar